Thursday 17 November 2016

KISAH 2 BIJI MOTOR KAT DAPUR

DIAORANG DAH PANDAI BERGURAU



Rakan Kerja: ello k.ct..kami dah nk balik...dah siap dah


Saya : Huhh??!!...dah SIAP...ok2



Rakan Kerja : Kunci tuan rumah ni mcm mn?...kami nk terus balik bengkel...byk kerja lagi...

Saya : tunggu jap... 5 minit saya saya sampai... dah bersihkan tak dapur tuan rumah...

Rakan Kerja : Udah...siap susun motor2 lagi

Saya : erk???...motor?..ada kat dapur?... tuan ruamh letak motor at dapur ke?...

Rakan Kerja : Aah.. elok muat2 aje..2 biji motor.




Dalam Hati: ... udah kenapa plak diaorg ni angkat dan susun motor tuan rumah kat dapur....kalau tuan rumah balik idak ke nahas je aku kena marah...udah tebiat ke apa budak2 kerja ni..
roper2 nye....

Sabor aje le...


Berdesup teman mandu kete nk nengok ape ke hei nye rakan kerja teman angkut motor tuan rumah masuk dapur...





NI namanya gurau membawa bahagia...hhahahaha..



No comments:

Post a Comment